Pelawat

counter

Tuesday, March 11, 2008

Kunci Akupinologi 5

TEKNIK BULAN MENDATANGKAN BANYAK HASIL DENGAN CEPAT
Akupineologi banyak berkaitan dengan hal-hal yang dapat anda lihat dan anda sentuh atau kesan mental yang hasilnya dapat dilihat dalam tindakan dan reaksi anda serta orang-orang lain. Kita sekarang mengambil langkah yang lebih menarik lagi.... tingkatan abstrak, bahagian dunia yang tidak terlihat dan sering tak terasakan.Hal yang abstrak sering merupakan idea atau konsep.

Misalnya “kebebasan” merupakan hal abstrak, suatu yang tak dapat dilihat atau diraba. “kemerdekaan”merupakan hal abstrak lain, begitu pula “kebahagian” dan “kesedihan” Benda-benda ini tidak dapat ditangani atau di lihat, tetapi kita semua dapat menyedari keberadaanya. Abstrak ataupun tidak, kita tahu bila kita bebas, bahagia atau sedih.

Sekali lagi akupineologi menangani secara langsung hal-hal abstrak, menunjukkan kepada anda cara mendalangani dunia mistik yang tak nampak. Guna teknik bulan, Disini terdapat cara mudah untuk mengubah kesedihan menjadi kebahagiaan, keterbatasan menjadi kebebasan, tindasan menjadi penguasaan, semuanya tak nampak dan tidak dapat disentuh, tetapi hasil serta keuntungan yang diakibatkan oleh pendalangnya itu benar-benar bersifat misteri dan dapat dinikmati dalam dunia fana berbentuk wang, harta dan sebagainya.

Lakukan kontak bulan dan jadilah pengintai super

Biarpun anda segera akan memperoleh bukti nyata bahawa picit bulan melindungi anda dari persaingan, mengalahkan musuh-musuh dan mengubah hidup anda menjadi mangkok buah cheri tanpa biji, kadang-kadang bermanfaat juga untuk mengetahui apa rencana orang lain.

Kontak bulan ini menyajikan informasi kepada anda diatas piring, secara rahsia dan peribadi. Maka anda tidak perlu cemas, apakah ada orang yang berupaya melampaui atau merugikan anda. Anda dapat juga menikmati pandangan yang menyakinkan mengenai picit bulan sedang mengayunkan nasib ke arah anda, dan tertawa gembira atas kemalangan musuh-musuh anda.

Tajuk lain akan dikupas dalam e Book

Teknik Kontak Bulan

Teknik lanjutan kontak bulan

Hubungan bulan menemukan tempat harta terpendam

Mengetahui Rahsia orang melalui kontak bulan

Teknik bulan tak dapat dilawan kecuali yang mengetahui penawarnya