Pelawat

counter

Monday, March 10, 2008

Kunci Akupinalogi 3

Pengaktif digital pertama yang kita teliti dengan saksama berhubung erat dengan medan Pectoral, menggunakan teknik Jupiter untuk meningkatkan status kewangan dan matireal anda. Sikap Jupiter ialah sentuhan dan tekanan pada daerah Jupiter merupakan kunci pembukaan kelimpahan. Bila mengunakan waktu yang tepat dalam hubunganya dengan latihan enrgy Iso Bionic seharian akan dapat mengenyahkan hutang untuk selamanya. Memungkinkan anda memenuhi keinginan untuk membeli sesuatu yang anda inginkan. Dan memungkinkan anda menjadi terjamin seakan-akan menjadi pewaris sebuah sumber minyak yang produktif.

Sebenarnyalah, teknik Jupiter dapat lebih baik daripada menjadi seorang pengusaha minyak dalam zaman yang tidak pasti ini. Sumber minyak dapat menjadi kering, Tentera penakluk dapat mencuri hak anda atas royalti ( Ihsan..) atau bahan bakar baru dapat ditentukan dan dapat menurunkan keuntungan anda. Energy Iso-Bionic tidak ada sangkut pautnya dengan keadaan perdagangan dunia. Energy itu selalu ada ditempatnya untuk di gunakan, dan mengalir sama kuatnya tanpa tergantung dari keadaan pasaran saham, memungkinkan anda mengambil keuntungan dari keadaan yang berlaku.

DAYA TAK TERBATAS DARI SIKAP JUPITER
Dalam hidup ini anda sering berada pada posisi, yang menentukan, apakah anda tetap mengambang atau tenggelam dalam kolam kewangan. Misalnya anda berhadapan dengan seorang pejabat yang menentukan permohonan anda untuk mendapatkan persetujuan atau tidak.
Atau mungkin anda berada di ruang pejabat boss, sedang meminta kenaikan gaji yang akan menentukan apakah anda dapat meneruskan pembayaran sewa rumah dan membeli tambahan persedian sehari-hari.

Bila memperolehi pinjaman atau kenaikan gaji, anda dapat menarik pernafasan lega.Bila permohonan anda di tolak,mungkin tidak mempunyai tempat tinggal dan menghadapi kemiskinan. Banyak situasi seperti ini muncul dalam hidup seseorang tetapi sikap Jupiter dapat meraih hasil yang menguntungkan anda......

Sikap Jupiter ini sangat efektif , dan gunakanlah secara relatif hemat. Gunakanlah hanya pada titik krisis kewangan anda. Buatlah sikap ini bila anda tahu keterjaminan kemudian hari anda terancam,tergantung dari keputusan orang berpengaruh anda hadapi. Melakukan teknik kuat ini hanya untuk meminjam sedikit wang kecil dari suami/ isteri, supaya anda dapat keluar malam untuk menonton wayang gambar.

Atau urusan kewangan skala besar dan penting, misalnya membeli atau menjual rumah atau perniagaan, ini merupakan kesempatan yang tepat bagi sikap Jupiter yang berguna mendatangkan sukses. Sebenarnya semakin besar jumlah wang yang terlibat, semakin lancar kerja sikap Jupiter.

Tajuk yang akan kami kupas bila anda memesan E Book ini.

MENARIK RAKAN KONGSI PAKAI HUBUNGAN JUPITER
Teknik ini sangat sederhana. Hubungan Jupiter dapat di guna kan untuk menarik rakan kongsi yang kaya. Dan ini berlaku bagi perniagaan atau soal-soal pribadi. Pollex pada kunci Accupinelogy 4. Jupiter itu dapat di gunakan untuk mendapatkan wang yang banyak, tetapi tidak menjamin jika disertai dengan keserasian dan emosi. Berikut adalah cara melakukan hubungan Jupiter. Misalkan anda melakukan transaksi perniagaan yang kemudian hari dapat mendatangkan keuntungan yang besar, tetapi anda tidak mempunyai rakan niaga dan wang yang di perlukan untuk melakukan transaksi tersebut. Anda perlu meyakinkan seseorang supaya bersedia untuk bekerja sama. Anda dapat melakukanya secara berdepan atau melalui telepon.

PICIT JUPITER MENJAMIN ANDA MENJADI PEMENANG
HUBUNGAN JUPITER MEMPERCEPATKAN KESEMBUHAN

Dalam kunci Accupinelogy 8 nanti, anda akan di beritahu bagaimana mengenal pasti sesuatu tarikh dan masa yang bakal mempengaruhi “ Keberuntungan atau kejayaan” dalam simpul sistem suria anda. Setelah mengenal pasti waktu dan tarikh yang mempengaruhi kejayaan simpul sistem, anda harus siap menerapkan hubungan Jupiter bagi menyehatkan tubuh badan fizikal anda.

Accupinelogy adalah sebuah disiplin pengubah hidup yang lengkap, semua latihan yang dianjurkan adalah penting . Semua prektik yang dianjurkan adalah perlu , demi suksus sebahagian besar orang. Diperlukan latihan dan penerapan setiap hari supaya ada hasilnya, kecuali dalam keadaan yang luar biasa ketika Accupinelogy terbukti membuat keajaipan hampir seketika. Sebahagian besar berpendapat bahawa latihan secara teratur adalah rahsia keefektifan teknik ini.

HUBUNGAN JUPITER MEMBERI TAHU ANDA CARA MEMENANGKAN, PERADUAN