Pelawat

counter

Tuesday, March 11, 2008

Kunci Akupinologi 4

Teknik Pollex untuk mendapatkan kedamaian, kebebasan dan cinta kasih

Pada akhir kunci akupinologi 3, saya mungkin menyentuh sedikit sikap negative beberapa orang yang mungkin berhubungan dengan anda.Pasti anda pernah merasakan bertapa tidak menyenangkan sikap perbuatan orang-orang tertentu terhadap diri kita. Bahagian ini menyajikan kepada anda kaedah yang efektif untuk menguasai orang supaya tidak menyusahkan diri anda.

Reaksi dan Emosi
Anda harus mengenali sifat penting dari tiap ketidak keselesaan yang dapat anda alami atau setiap situasi sakit yang anda rasai.Penyebab utama ketidak selesaan adalah aksi dan reaksi dari semua orang yang terlibat termasuk anda sendiri. Bayangkan bertapa beruntungnya bila anda dapat menguasai aksi dan reaksi ini tanpa gagal. Dengan kemampuan itu, anda dapat menpunyai sarana hebat untuk mengubah yang tidak menyenangkan kepada kepuasan.Itulah yang dapat diberikan oleh teknik pollex kepada anda, disamping memberikan peningkatan energi khusus yang sangat berguna dan berharga dalam hidup emosi dan hidup fizik anda.

Tajuk yang akan di kupas bila anda memesan E Book ini...

Menyelesaikan Setiap Rintangan menggunakan Daya Kemahuan pollex

Hubungan Pollex melindungi anda dari unsur negetif

Cara anda merasai situasi atau seorang, bergantung dari cara anda berinteraksi. Orang atau situasi tertentu hanyalah merupakan pencetus yang mendorong anda membuat tanggapan. Apabila tanggapan berupa rasa takut, marah atau kerisauan anda merasakan tenagangan dan tidak senang.

Titik picit pollex mendatangkan gelombang energi alam

Titik picit umbilical

Titik picit belakang bawah

Picit pollex bahu

Tekan pollex menjauhkan rasa sakit.

Mengusir rasa takut dan phobia guna kontak pollex

Dalam setiap situasi atau bahaya ketika anda tiba-tiba merasa kehilangan arah dan takut, cepat-cepatlah membuat kontak pollex dan rasakan kepastian baru membanjiri batin serta badan anda, mendatangkan pemikiran terang dan reaksi naluri yang tepat untuk keluar dari kesulitan serta menyelamatkan situasi.

Semua keadaan negative menjadi lebur ketika anda menggunakan kontak pollex

Seluruh konsep kontak pollex adalah untuk mendirikan rintangan kuat terhadap rasa sakit, kekacauan, manipulasi, takut, tekanan dan penindasan. Anda tidak perlu menerima penghinaan lagi dari orang-orang yang lebih agresif dan kurang waras. Kontak pollex memungkinkan anda berlayar dengan tenang melewati setiap situasi, mengambil keuntungan yang ada diperjalanan.

Dengan menggunakan secara teratur, akan mengubah diri anda menjadi peribadi baru.......