Pelawat

counter

Monday, March 10, 2008

Energy Iso-Bionic

ENERGY BATIN BENAR-BENAR WUJUD DAN TELAH TERBUKTI OLEH SAINS
Energy batin atau Iso-Bionic benar-benar nyata. Orang dapat membuat energy itu tanpa menggunakan peralatan yang moden.Energy ini telah dikenali sejak zaman purba lagi. Walaupun anda pernah mempelajari ilmu garis telapak tangan, nummerology dan astrology dari zaman kuno. Namun energy yang anda terapkan merupakan sebahagian dari fakta ilmu pengetahuan dari zaman ini. Kita tidak memasuki daerah manapun yang mungkin melukai perasaan keagamaan seseorang.

Fotografi Kirlian
Mungkin anda pernah mendengar Fotografi Kirlian. Dengan menggunakan arus eletrik yang berenggangan tinggi, dapat di perolehi foto berwarna yang menperlihatkan kepada kita medan energy yang mengelilingi setiap benda hidup. Sejak zaman dahulukala lagi, para ahli di bidang ilmu ghaib mengatakan bahawa setiap benda hidup di kelilingi medan energy yang di panggil aura. Dengan membaca aura seseorang, seseorang ahli kebatinan dapat mengetahui tahap kesihatan sesesorang. Fotografi kirlian dapat membuat aura nampak pada filem fotografi, sehingga kita dapat mengamatinya dengan jelas.

Saya tidak meminta anda untuk menghabiskan banyak wang untuk memberi peralatan foto krilian,tetapi lebih baik anda mengetahui bahawa aura atau medan energy itu benar-benar ada dan sedang di terliti oleh para ilmuan.Dalam proses peningkatan diri, anda akan di sajikan module yang teruji dan diterima pakai di seluruh dunia. Demi untuk merubah arah medan energy. Dengan perubahan energy ini di harapkan dapat mengubah pola pemikiran anda dengan lebih baik lagi. Begitu juga dengan keadaan kehidupan peribadi anda.

Akupuntur
Metode penyembuhan masyarakat Cina, yang mengaktifkan titik penting dalam badan dengan menggunakan jarum, dikenali dengan nama Akupuntur.Teknik ini mengubah arah aliran energy di seluruh badan. Gunanya untuk mengatur kembali energy bagi proses kesembuhan.Akupuntur merupakan ilmu yang sangat khusus memerlukan latihan dan kerja bertahun - tahun untuk menguasainya. Anda tidak perlu untuk menguasai teknik Akupuntur ini. Kita akan bincangkan kedudukan titik-titk penting yang ada di dalam badan. Untuk mengaktifkan energy batin dan mengarahkanya ke jalur meridian yang tepat. Kami tahu selepas energy batin mengalir secara tepat maka keberadaan diri anda memperolehi erti baru, keberhasilan baru dan kepuasan baru.

Biofeedback (Arus songsang Bio)
Mungkin anda pernah mendengar tentang Bio Feedback. Mungkin anda pernah mencuba sendiri ilmu pengetahuan tersebut, yang mengajarkan kepada cara mengubah gelombang fikiran melalui disiplin mental dan fizikal. Pakara ini secara mudahnya dapat di terangkan sebagai berikut:

Bila seseorang berada dalam keadaan relek tanpa ketegangan dan tenang, maka otaknya akan merangsang eletrik tertentu. Namun proses itu dapat kita baiki, iaitu bila seseorang dapat belajar menimbulkan rangsangan eletrik tersebut dalam otaknya, maka badan dan fikiran secara otomatik menjadi relek, penuh damai, tenang dan energy alam dalam badan memperolehi kesempatan penuh demi menyinarkan setiap penyakit yang ada. Tanpa keharusan membeli alat eletroknik yang berfungsi untuk mengenali gelombang alfa yang merupakan ciri bio feedback. E Book ini menunjukan cara mengarahkan energy mantal membuat keserasian dengan mudah. Hasil dari sedikit kegiatan seperti itu dapat mengejutkan anda.